Ознаке

МАЈКА ИВАНКИНА
Сестри Драгици

Када те Господ прими на свом Престолу
И кад се Божијем лицу будеш поклонила,
Ослобођена неизмерног материнског бола,
Који си на земљи читавог живота носила,
И кад будеш упитана:

Шта си на земљи богоугодно учинила?
 
Ти клекни, прекрсти се и недостојна,
Бешчујно, прозбори:

Теби сам се, Боже Оче, Благородни Творче,
И Блаженој Мајци, Пресветој Богородици,
Сваке туге и бола исцелитељици,
И Њеним чудотворним иконама
Казанској, Владимирској, Млекопитатељници и Тројеручици,
И Сину  Твоме, распетом, Исусу Васкрснику,
На сваком кораку покајно молила.

Свакој сам уцвељеној руци,
 Колико сам могла, уделила.
Жеднога сам напојила, гладнога нахранила,
Безнадежног утешила, сироче закрилила.
 
На свачију рану мелем утехе привила,
На сваки камен, хлебом сам узвратила.

Ни наједну ватру раздора нисам уље долила,
За сваког сам се паћеника усрдно Богу
                  помолила.
 
На почетку и крају дана,
Увек сам се благодарно прекрстила.
Дуготрпељиво сам своје
Обездећено крило подносила.

Највећа учињена ми злодела сам
Опростила.

Богопонадана сам да се о Божје Заповести
Ни знано ни незнано нисам огрешила.

Царству Небеском, а не земаљском,
Душу сам своју предала,
У Тебе Господе и Мајку Божију сам
Свом својом грешном душом веровала,
Једино сам крстом напрсје своје красила,
Свагда вам Име у себи молидбено шапутала,
УХриста Спаса се свуда и свагда уздала,
Свим срцем сам вас љубила,
Овом часу сам се сваким својим дахом надала,
Моју јединицу, Богодаровану, Иванку сам
родила
И Богомајције у крило предала.

Цветне недеље, на празник
Свете Мученице Матроне Солунске,
9- 4- 2012.

                                                                           НЕ УБИЈ

Како је Драгица ? –
Пита ме један Божији човек.

Као мајка без детета,
Изустих са уздахом.

Он ћути.

Не знам како су они који јој
Убише Иванку?

Он ћути.

Сваки је уклео
Свако своје колено
До деветог,
Ако га буде имао.

Он ћути.

Што ћутши, оче?

Не до деветог, прозбори,
Него у вечност,
По Шестој Божијој заповести.

На Претпразништво Рођења Пресвете Богородице,
2О. 9- 2О12.

       ____________Напомена уредника: видети више:

 http://zavetinekruna.blogspot.com/2012/11/blog-post.html

